loading...
آبی-اناریها | کانون هواداران بارسلونا
امیرحسین بازدید : 193 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

مهاجم تازه وارد اتلتیکو مادرید اعلام کرد که در نظر دارد هرچه زودتر پاسخ اعتماد سرمربی تیم را بدهد.

mybarca.ir

 

داوید ویا در اولین صحبت‌هایش پس از پیوستن به اتلتیکومادرید اظهار داشت: خوشحالم که دوره جدیدی را شروع می‌کنم و منتظر آغاز این ماجراجویی جدید هستم.

به اتلتیکو آمده‌ام؛ تیمی که افتخارات زیادی در سال‌های اخیر به دست آورده است.  به گزارش فارس، ویا رسما روز دوشنبه هفته آینده ساعت ۸ بعدازظهر به وقت محلی در ویسنته کالدرون به هواداران معرفی خواهد شد.  وی ادامه داد: تنها می‌توانم از بارسلونا به دلیل احترام و قدرشناسی ویژه‌شان تشکر کنم و می‌خواهم به خاطر حضور سه ساله در باشگاه بزرگی چون بارسا از آنها قدردانی کنم. امیدوارم بتوانم در این تیم به همان اندازه خوشحال باشم.

 مهاجم سابق بارسلونا خاطرنشان کرد: شکایتی از بارسلونا ندارم و آنها کار را برای انتقال من به اتلتیکو آسان کردند زیرا می‌دانستند که می‌خواهم در این تیم بازی کنم. این تیم در سال‌های اخیر افتخارات زیادی به دست آورده و من برای کمک به پیشرفت باشگاه به اینجا آمده‌ام.

 وی گفت: با سیمئونه صحبت کردم و اعتماد وی یکی از عوامل کلیدی برای حضورم در این تیم است. نمی‌توانم منتظر بمانم تا او دستوراتش را به من بدهد و من پاسخ اعتمادش را بدهم.

 

منبع:سایت بارسای من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 15,186